Přijměte naši Zářijovou výzvu a zkuste to dva týdny na vlastní pohon
Dva týdny do práce bez auta? Navíc na vlastní pohon? Nechte se vyhecovat naší tradiční Zářijovou výzvou Do práce na kole. Letos ale nově v dvoutýdenním formátu. Od 14. do 27. září zkuste jezdit do práce na bicyklu nebo třeba na longboardu, chodit pěšky či běhat. Zlepšíte si tak kondici a zdraví, ale pomůžete tak i životnímu prostředí. A třeba si udržitelnou dopravu zamilujete tak, že u ní zůstanete. Akce se koná v rámci Evropského týdne mobility.
15/9/2023
Donutily vás okolnosti vzdát květnovou výzvu Do práce na kole? Nevadí, teď si to můžete vynahradit. Zapojte se s celou firmou!
Co se hodí vědět o akci?
- Zářijová výzva je určená jednotlivcům (na rozdíl od měsíční týmové květnové výzvy).
- Startovné činí 100 Kč, ale za každou registraci získáte unikátní slevový kupón ve výši 100 Kč do našeho benefičního e-shopu. Můžete si tak třeba koupit letošní tričko s motivem od Jaromíra99.
- Objednávka trička či třeba cyklistické brašny se odehrává přes benefiční e-shop. Neexpedují se tedy hromadně balíčky do firem jako v květnu.
- Startovné mohou platit zaměstnavatelé svým zaměstnancům přes fakturu. (V tom případě schvaluje účastníky v systému firemní koordinátor. Schvalování je možné do 15. 9. 2020, následně lze vygenerovat celkovou fakturu.)
V Zářijové výzvě Do práce na kole se hodnotí pouze pravidelnost. Všichni účastníci s pravidelností 66% a více zapsaných cest budou zařazeni do slosování o symbolické ceny od partnerů. Podmínkou účasti ve slosování je také přihlášení k odběru výzvového newsletteru.
Trasy účastníků zaznamenané přes aplikace STRAVA a cyclers budou použity jako podklady pro analýzu dopravy ve městech za účelem zlepšení cykloinfrastruktury. Analýzy anonymizovaných tras účastníků Do práce na kole probíhají aktuálně v Ostravě, Brně a Hodoníně.
Zářijová výzva je tak jednou z možností, jak se zapojit do celosvětového trendu změny dopravních návyků, a zároveň udělat něco i pro změny ve vlastním městě.
Další informace budeme posílat v průběhu výzvy v newsletterech, zveřejníme na webu nebo na našem Facebooku a Instagramu.